Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Contact
  • Estadísticas
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 1 (2021)

No. 1 (2021)

Published: 2021-03-09

Editorial

  • Editorial

    Max Silberztein
    • PDF (Español (España))
    • PDF EN INGLÉS

Artículos

  • Electronic dictionary of Quechua names and morphology

    Maximiliano Duran
    • PDF (Español (España))
  • NooJ local grammars and cognitive small worlds the concept of date and duration

    Mario Monteleone
    • PDF (Español (España))
  • Subject-verb number agreement an analysis with NooJ

    Luciana Andrín
    • PDF (Español (España))
  • Impact of ICT in teaching language towards a change of paradigm in a COVID-19 context

    Andrea Fernanda Rodrigo, Bárbara Méndez, Iván Jesus Oliva
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • The consolidation of a new pedagogical approach in “Learning with NooJ: from computational linguistics to language teaching”

    Camila Ferramondo
    • PDF (Español (España))

issn

ISSN:  2718- 8574 (En línea)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • English
  • Français (France)
  • Português (Brasil)
  • Español (España)
  • Italiano

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

indizaciones

Universidad Nacional de Rosario

Universidad Nacional de Rosario
Facultad de Humanidades y Artes
Revista del Centro de Estudios de Tecnología Educativa y Herramientas informáticas de Procesamiento del lenguaje.

Amenábar 56 bis. Rosario. Santa Fe, Argentina.

Contacto principal: aprendoconnooj@gmail.com
Contacto de soporte:andreafrodrigo@yahoo.com.ar

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.